Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Şirk və bidət.


ABDULAZİZ222

Recommended Posts

[font="Times New Roman"][size=3]Əs salamu aleykum və rahmətullahi təalə. Əziz qardaş və bacılar bizə dəlil yalnız Quran və sunnədir. Cinn surəsinin 18-ci ayəsin də qeyd olunur ki, Allaha dua edərkən heç kimi onunla yanaşı çağırmayın. [b]«Şübhəsiz ki, məscidlər Allahındır. Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin!». (Cinn 18).[/b]
[size=4]« وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ [color="#FF0000"]فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَداً [/color]». [/size]Ayənin orijinal formasınında [size=4]«تَدْعُو» [/size]“təd u” kəlməsi dua çağırmaq adlanır və “əhədən” [size=4]« أَحَداً » [/size]inkar şəklində gəlir və qeyri-müəyyənlikdə gəldiyi üçün [color="#0000FF"]“yuhitul-umum”[/color] yəni ümumi əhatə üçün qeyd olunur. Bununla da Allaha dua etdiyin zaman nə mələyi nə peyğəmbəri nə də imamları onunla bərabər çağıra bilməzsən. Yəni Allaha dua edən zaman onunla bərabər heç kəsə müraciət etmək olmaz. Cinn surəsinin 18-ci ayəsi ümumi təfsirlərdə belə qeyd olunur ki, Müşriklər Məscudul-Haramda Allaha dua etdiyi zaman öz bütləri ilə Allaha yaxınlaşırdılar. (Zumər 3). Həmçinin Yəhudilər də Allaha dua etdiyi zaman peyğəmbərlərin qəbirləri ilə Allaha yaxınlaşırdılar. Həmçinin də Xaçpərəstlər də Allaha dua etdiyi zaman Hz. İsanı və yaxud Hz. Məryəmi vasitə tuturdular. Bütün təfsir alimlərinin yekdil fikrinə görə Cinn surəsinin 18-ci ayəsi [b]«Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin» [/b]məhz bu səbəblərdən nazil olmuşdur. Bu forumda tamaşaçılar üçün Quran ayəsi dəlil gətirin ki, İmamlar ilə vasitə tutmaq olar. Lakin konkret ayə var ki: [b]«Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin» [/b] Mə əs salam.[/size][/font]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

[quote name='ABDULAZİZ222' post='2323694' date='Jan 9 2008, 03:09 '][size=3][font="Times New Roman"]Va iyyəkə və sizin ilə bərabər, çünki hidayətə daim ehtiyacımız var. Mə əs salam. [/font][/size][/quote]
Sohbet ondan gedir ki, her bir dinin oz adi var. Ve her dini onun oz adi ile adlandirsaq, hem hemin dinin ardicillari etiraz etmez, hem de daha medeni goruner. "Xacperest" dediyiniz dinin adi "xristianliq", "nesranilik" ve ya "mesihilik"dir. Selefilere "vahabi" dedikde ne qeder eybecer seslenirse, basqa dine ve ya cereyana da duzgun olmayan adlarla muraciet edildikde mehz ele seslenir. Eyni zamanda da kiminse qelbine deyerek ona zulm etmis oluruq, Allah hamimizi zulm etmekden ve zalim olmaqdan qorusun. Amin.

Link to comment
Share on other sites

ABDULEZIZ a kishi sene ne qeder basha salamaq olar ki bu emel shirk deyil ve sehablerin dovrundede bele bir shey olub.Buna misal olaraq
[font="Arial"][size=2]Peyğəmbərin (s) məzarından yardım diləməyin, geniş yayılaraq adi bir hal aldığını göstərən ən aydın dəlillərdən biri də Osman ibn Hüneyf haqqında söylənilənlərdir. Təbərani, Əbu İmamə ibn Səhl ibn Hüneyfdən, o da əmisi Osman ibn Hüneyfdən belə nəql edir: «Bir kişi Osman ibn Əffanın yanına gedib-gəlir, lakin Osman onun ehtiyaclarına məhəl qoymurdu. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşüb başına gələnləri danışdı. Osman dedi: «Get dəstəmaz al, məscidə get və iki rəkət namaz qıl. Sonra bu sözləri de: [b]«İlahi, mən səndən kömək istəyirəm. Sənə və rəhmət peyğəmbəri olan Məhəmmədə (s) sığınıram. Ey Məhəmməd, ehtiyaclarımın ödənilməsi üçün sənin vasitənlə Allaha sığınıram». [/b]Bu sözləri dedikdən sonra ehtiyaclarının nə olduğunu dilə gətir və (ödənəcəyinə) əmin ol!» Kişi İbn Hüneyfin dediklərini həyata keçirdikdən sonra Osman ibn Əffanın məskunlaşdığı yerə gəldi. Qapıçı kişinin əlindən tutub Osmanın yanına apardı. Osman onu məxmər xalçanın üzərində əyləşdirib problemləri ilə maraqlandı və onları həll etdi. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşərək onun bu işdə vasitəçilik etdiyini güman edib minnətdarlığını bildirdi. Osman ibn Hüneyf dedi: «Allaha and olsun, mən onunla sənin haqqında danışmamışam. Lakin bir zaman Peyğəmbərlə (s) bağlı bir hadisənin şahidi olmuşam. Bir kor kişi Peyğəmbərə (s) şikayət etdi. Peyğəmbər (s) səbr etməsini tapşırdı. Kişi: «Ey Allahın elçisi mənim bələdçim yoxdur və bu mənim üçün problem törədir», – dedi. Peyğəmbər (s) buyurdu: «Get dəstəmaz al, sonra iki rəkət namaz qıl və bu duaları oxu». Biz Peyğəmbərin (s) hüzurunda idik. Çox keçmədi ki, həmin kor kişi bizim yanımıza gəldi və onda korluqdan əsər-əlamət qalmamışdi[/size][/font]
[font="Arial"]«Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) əsərlərində sözügedən hədis səhih hesab edilmişdir.[/font]

Link to comment
Share on other sites

Qur"ani Kerimden başqa her hansı yazıları rehber tutmaq MENİM fikrimce sehvdir. Orada olan (diger edebiyyatlarda) melumatlar adi insanlar terefinden yazılıb ve deqiqliyine heç bir zemanet yoxdur. Allahın bize buyurduqları yalnız Qur"anda oz eksini tapır ve yalnız ve yalnız o Kitab (Qur"ani Kerim) rehber tutulmlalıdır ve ona emel edilmelidir. orada ise deyilir «Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin»

hormetli Muxammed qardaşım siz ise Qur"anı «Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) ve s. kimi kitablarla qarşılaşdırırsınız. Bir daha qeyd edim bu menim şexsi fikrimdir ve diger insanların fikrine hormet edirem.
Allah sizlerden razı olsun !!!

Hormetle

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Мухаммед' post='2327171' date='Jan 9 2008, 19:52 ']ABDULEZIZ a kishi sene ne qeder basha salamaq olar ki bu emel shirk deyil ve sehablerin dovrundede bele bir shey olub.Buna misal olaraq
[font="Arial"][size=2]Peyğəmbərin (s) məzarından yardım diləməyin, geniş yayılaraq adi bir hal aldığını göstərən ən aydın dəlillərdən biri də Osman ibn Hüneyf haqqında söylənilənlərdir. Təbərani, Əbu İmamə ibn Səhl ibn Hüneyfdən, o da əmisi Osman ibn Hüneyfdən belə nəql edir: «Bir kişi Osman ibn Əffanın yanına gedib-gəlir, lakin Osman onun ehtiyaclarına məhəl qoymurdu. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşüb başına gələnləri danışdı. Osman dedi: «Get dəstəmaz al, məscidə get və iki rəkət namaz qıl. Sonra bu sözləri de: [b]«İlahi, mən səndən kömək istəyirəm. Sənə və rəhmət peyğəmbəri olan Məhəmmədə (s) sığınıram. Ey Məhəmməd, ehtiyaclarımın ödənilməsi üçün sənin vasitənlə Allaha sığınıram». [/b]Bu sözləri dedikdən sonra ehtiyaclarının nə olduğunu dilə gətir və (ödənəcəyinə) əmin ol!» Kişi İbn Hüneyfin dediklərini həyata keçirdikdən sonra Osman ibn Əffanın məskunlaşdığı yerə gəldi. Qapıçı kişinin əlindən tutub Osmanın yanına apardı. Osman onu məxmər xalçanın üzərində əyləşdirib problemləri ilə maraqlandı və onları həll etdi. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşərək onun bu işdə vasitəçilik etdiyini güman edib minnətdarlığını bildirdi. Osman ibn Hüneyf dedi: «Allaha and olsun, mən onunla sənin haqqında danışmamışam. Lakin bir zaman Peyğəmbərlə (s) bağlı bir hadisənin şahidi olmuşam. Bir kor kişi Peyğəmbərə (s) şikayət etdi. Peyğəmbər (s) səbr etməsini tapşırdı. Kişi: «Ey Allahın elçisi mənim bələdçim yoxdur və bu mənim üçün problem törədir», – dedi. Peyğəmbər (s) buyurdu: «Get dəstəmaz al, sonra iki rəkət namaz qıl və bu duaları oxu». Biz Peyğəmbərin (s) hüzurunda idik. Çox keçmədi ki, həmin kor kişi bizim yanımıza gəldi və onda korluqdan əsər-əlamət qalmamışdi[/size][/font]
[font="Arial"]«Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) əsərlərində sözügedən hədis səhih hesab edilmişdir.[/font][/quote]
сиз ширкин не олдугундан там хеберсизсиз... теэссуф

Link to comment
Share on other sites

[quote name='ABDULAZİZ222' post='2326602' date='Jan 9 2008, 17:27 '][size=4][font="Times New Roman"]Əs salamu aleykum və rahmətullahi təalə. Rica edirəm əziz qardaş və bacılar mövzudan kənara çıxmayın. [/font][/size][/quote]
Uzr isteyirem, lakin Sizce menim dediklerim xirda meselelerdir? Kenara cixma olsalar da, onlarda da bir mena var.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='tiptronik' post='2328242' date='Jan 10 2008, 00:43 ']сиз ширкин не олдугундан там хеберсизсиз... теэссуф[/quote]
Is de burasindadir ki, selefiliye gore ve sieliye gore sirk basqa-basqa izah edilir.

Link to comment
Share on other sites

Mən islamı sələfilik cəhətdən tanıdığım üçün şirki belə başa düşürəm. Şirk üç yerə ayrılır:
1. Böyük şirk;
2. Kiçik şirk
3. Gizli şirk

Böyük Şirk:
1. Duada şirk (Peyğəmbərlərdən,ölülərdən, övliyalardan və s. kömək, rizq istəmək)
2. Niyyətdə şirk (Edilən əməlin Allah üçün deyil, başqa şey və ya insan üçün edilməsi)
3. İtaətdə şirk (Allahın itaət etməyi qadağan etdiyi bir məsələdə birisinə itaət etmək və ya kiməsə itaət edilməyi qadağan etdiyi birisinə itaət etməkdir)
4. Sevgidə şirk (Hər hansı birini, ya da başqa bir şeyi Allah qədər, ya da daha çox sevmək)5. Qorxuda şirk (Ölülərin diri olanlara zərər verməsindən qorxmaq və s.)
6. Təvəkküldə şirk.

Kiçik Şirk:
Allahdan başqasına yalvarmaq, "Allah və sən istəsən" kimi sözlər demək, fala inanmaq və s.
Böyük şirk insanı İslam dinindən çıxarır, kafir edər.
Kiçik şirk isə İslam dinindən çıxartmaz, lakin böyük günahlardan daha böyük günahdır. Hətta Allah Rəsulunun səhabələri kiçik şirkdən böyük günahdan daha çox qorxduqlarını deyərdilər.

Gizli şirk (Riya):
1. Əməldə niyyətin dünyalıq olub Axirət üçün olmamasıdır.
2. Əməldə niyyətinin Allahın rızası deyil, insanların rızası olmasıdır.
3. Mal üçün və ya qadınlarla evlənmək üçün Həccə getmək, məqam üçün islamı öyərnmək və s.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Мухаммед' post='2327171' date='Jan 9 2008, 19:52 ']ABDULEZIZ a kishi sene ne qeder basha salamaq olar ki bu emel shirk deyil ve sehablerin dovrundede bele bir shey olub.Buna misal olaraq
[font="Arial"][size=2]Peyğəmbərin (s) məzarından yardım diləməyin, geniş yayılaraq adi bir hal aldığını göstərən ən aydın dəlillərdən biri də Osman ibn Hüneyf haqqında söylənilənlərdir. Təbərani, Əbu İmamə ibn Səhl ibn Hüneyfdən, o da əmisi Osman ibn Hüneyfdən belə nəql edir: «Bir kişi Osman ibn Əffanın yanına gedib-gəlir, lakin Osman onun ehtiyaclarına məhəl qoymurdu. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşüb başına gələnləri danışdı. Osman dedi: «Get dəstəmaz al, məscidə get və iki rəkət namaz qıl. Sonra bu sözləri de: [b]«İlahi, mən səndən kömək istəyirəm. Sənə və rəhmət peyğəmbəri olan Məhəmmədə (s) sığınıram. Ey Məhəmməd, ehtiyaclarımın ödənilməsi üçün sənin vasitənlə Allaha sığınıram». [/b]Bu sözləri dedikdən sonra ehtiyaclarının nə olduğunu dilə gətir və (ödənəcəyinə) əmin ol!» Kişi İbn Hüneyfin dediklərini həyata keçirdikdən sonra Osman ibn Əffanın məskunlaşdığı yerə gəldi. Qapıçı kişinin əlindən tutub Osmanın yanına apardı. Osman onu məxmər xalçanın üzərində əyləşdirib problemləri ilə maraqlandı və onları həll etdi. Məlum kişi Osman ibn Hüneyflə görüşərək onun bu işdə vasitəçilik etdiyini güman edib minnətdarlığını bildirdi. Osman ibn Hüneyf dedi: «Allaha and olsun, mən onunla sənin haqqında danışmamışam. Lakin bir zaman Peyğəmbərlə (s) bağlı bir hadisənin şahidi olmuşam. Bir kor kişi Peyğəmbərə (s) şikayət etdi. Peyğəmbər (s) səbr etməsini tapşırdı. Kişi: «Ey Allahın elçisi mənim bələdçim yoxdur və bu mənim üçün problem törədir», – dedi. Peyğəmbər (s) buyurdu: «Get dəstəmaz al, sonra iki rəkət namaz qıl və bu duaları oxu». Biz Peyğəmbərin (s) hüzurunda idik. Çox keçmədi ki, həmin kor kişi bizim yanımıza gəldi və onda korluqdan əsər-əlamət qalmamışdi[/size][/font]
[font="Arial"]«Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) əsərlərində sözügedən hədis səhih hesab edilmişdir.[/font][/quote]
[center][size=3][font="Times New Roman"] [size=4] Əs salamu aleykum və rahmətullahi təalə. [/size] [/center]
Əvvələ Təbərani «Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) əsərlərindən rəvayət edib istinad olan ravilərin vasitəsi ilə [color="#FF0000"][u]Abdullah ibn Vahbadən [/u]xəbər alaraq o, da[u] Şəbib ibn Səidən [/u]o, da Rauhə ibn Qasımdan o, da Əbu Cəfər əl-Hətmi əl-Mədənidən o, da Əbu İmamə ibn Səhl ibn Hüneyfdən, o da əmisi Osman ibn Hüneyfdən hədisi rəvayət etmişdir. [/color]Təbəraninin gətirdiyi əsərlərində Osman ibn Hüneyfdən gələn hədis yalnız [u]Şəbib ibn Səidən [/u]nəql olunur. Bunu da qeyd edim ki, [u]Şəbib ibn Səidin [/u]yaddaşı çox zəif idi. İbn əl-Mədəni deyir: “[u]Şəbib ibn Səid [/u]Misirə gələrkən çox tez-tez səhv edirdi.” Həmçinin ibn Adi deyir: “[u]Şəbib[/u] hədis rəvayət edərkən səhv edə bilərdi çünki yaddaşı zəif idi.” Hafiz ibn Həcər “əl-Təqrib” əsərində [u]Şəbib[/u] ibn Səidin tərcümeyi-halını qeyd edərək belə deyir: “Hədislər onun adından qəbul olunur, əgər oğlu danışıbsa. [b]Amma Abdullah ibn Vahbadən etibarlı deyil[/b]. Lakin Təbəranin istinad etdiyi ravi [b]Abdullah ibn Vahbadən xəbər alaraq o, da Şəbib ibn Səidən nəql edirdi. [/b]Həmçinin Hafiz ibn Həcər “Fəthul-Bari,” əsərində qeyd edərək: “Buxari iddia edirdi ki, [u]Şəbib ibn Səid [/u]hədisləri hörmət və nüfuzdan salırdı. (Fəthul-Bari, səhifə, 133). Bununla da hədis zəif və etibarsızdır. Çünki 1-ci. Yeganə hədisin ötürücüsü olan [u]Şəbib ibn Səid [/u]olan ravi yaddaşı çox zəif idi. 2-ci Səhih Buxarinin və ya Səhih Müslimin raviləri ilə müqayisə edəndə [u]Şəbib ibn Səid [/u]onlar qədər nüfuzlu deyildir. 3-cü. [u]Şəbib ibn Səid [/u]hədisi ötürərkən yalan danışa da bilərdi, çünki yaddaşı çox zəif idi.
Sual: Əgər müxaliflər desələr ki, lakin Təbərani hədisi səhih olduğunu deyib.
[color="#0000FF"]Cavab: Bu çur sözlərdə xəta var. Bunu da qeyd edim ki, Təbərani yalnız «əl-Möcəmus-səğir», əsərinə görə hədisi səhih adlandırmışdır. Lakin «əl-Möcəmus-kəbir» əsərində səhih adlandırmayıb. Həmçinin Osman ibn Hüneyfə (r.a) gördüyünüz kimi hədisdə qeyd olunan bir kişiyə Allah rəsulundan (s.ə.s) nə isə istəməyini ondan əmr etməmişdir. Çünki sadəcə olaraq Allah rəsulun (s.ə.s) saq ikən onun kor kişiyə dediyi eşitmişdir. Həmçinin bu məsələ ilə Osman ibn Hüneyfənin (r.a) şəxsi olaraq ictihadı idi. Bunu da qeyd edim ki, Allah rəsulunun (ə.s.ə) səhabələri məsum deyildilər xəta edə bilərdilər. Necə ki İbn Ömər (r.a) dəstəmaz alarkən gözünün içinə yumağı fərz buyurmuşdur və ya Əbu Hureyra (r.a) dəstəmaz alarkən qollarını çiyinlərinə qədər yumağını vacib saymışdır və yaxud ibn Abbas (r.a) əvvəllər ictihadında mutəni halal bilirdi, lakin Əli (r.a) ona gəlib xəbər verərək Allah rəsulu (s.ə.s) xeybər günü əbədi olaraq bizə bunu qadağan edib demişdir. Bununla da Allah rəsulunun (s.ə.s) səhabələri ictihadlarında xəta edə bilərlər, çünki onlar məsum deyirlər. Əgər həqiqətən ölüləri və yaxud ruhları dua zamanı vasitə tutmaq olsa idi Allah rəsulu (s.ə.s) bunu edərdi. Çünki İslam ümməti üçün ən gözəl nümunə Allah rəsuludur (s.ə.s). [/font][/size][/color]

Link to comment
Share on other sites

[size=3][font="Times New Roman"]Bunu da əlavə edim ki, Təbəranin «Möcəmut-Təbərani», (c. 9, səh. 30, hədis. 8311) və «əl-Möcəmus-səğir», (c. 1, səh. 183) əsərlərində Osman ibn Hüneyfədən (r.a) gələn hədisdə saxtakarlıq var. Çünki hədisin mətnində Osman ibn Əffana (r.a) tənə var. Bu cür hədisi necə səhih saymaq olar. Diqqət yetirin [color="#FF0000"]«Bir kişi Osman ibn Əffanın yanına gedib-gəlir, lakin Osman onun ehtiyaclarına məhəl qoymurdu.» [/color]Hədisin mətni bunu xəbər verir ki, hətta Osman ibn Əffan (r.a) heç bir dəfə kişiyə tərəf baxmayıb. Məgər bu cur hərəkətlər Osman ibn Əffana (r.a) yaraşdırmaq olarmı? Həqiqətən hədisin mətni saxta və münkərdir. Çünki hamıya məlumdur ki, Osman ibn Əffan (r.a) mülayim və insanlara qarşı çox səxavətli idi. Hətta sabit olmuş hədisdə qeyd olunur ki: [color="#0000FF"] “Osman ibn Əffandan (r.a) mələklər utananlar." [/color]Mə əs salam.[/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Sual: Əgər müxaliflər desələr ki, lakin Təbərani hədisi səhih olduğunu deyib.
Cavab: Bu çur sözlərdə xəta var. Bunu da qeyd edim ki, Təbərani yalnız «əl-Möcəmus-səğir», əsərinə görə hədisi səhih adlandırmışdır. Lakin «əl-Möcəmus-kəbir» əsərində səhih adlandırmayıb. Həmçinin Osman ibn Hüneyfə (r.a) gördüyünüz kimi hədisdə qeyd olunan bir kişiyə Allah rəsulundan (s.ə.s) nə isə istəməyini ondan əmr etməmişdir. Çünki sadəcə olaraq Allah rəsulun (s.ə.s) saq ikən onun kor kişiyə dediyi eşitmişdir. Həmçinin bu məsələ ilə Osman ibn Hüneyfənin (r.a) şəxsi olaraq ictihadı idi. Bunu da qeyd edim ki, Allah rəsulunun (ə.s.ə) səhabələri məsum deyildilər xəta edə bilərdilər. Necə ki İbn Ömər (r.a) dəstəmaz alarkən gözünün içinə yumağı fərz buyurmuşdur və ya Əbu Hureyra (r.a) dəstəmaz alarkən qollarını çiyinlərinə qədər yumağını vacib saymışdır və yaxud ibn Abbas (r.a) əvvəllər ictihadında mutəni halal bilirdi, lakin Əli (r.a) ona gəlib xəbər verərək Allah rəsulu (s.ə.s) xeybər günü əbədi olaraq bizə bunu qadağan edib demişdir. Bununla da Allah rəsulunun (s.ə.s) səhabələri ictihadlarında xəta edə bilərlər, çünki onlar məsum deyirlər. Əgər həqiqətən ölüləri və yaxud ruhları dua zamanı vasitə tutmaq olsa idi Allah rəsulu (s.ə.s) bunu edərdi. Çünki İslam ümməti üçün ən gözəl nümunə Allah rəsuludur (s.ə.s).[/quote]
Yenede bosh bosh sheyler yazma.Bele bir misal var milcek bir shey deyil amma urek bulandirir.Sende hemcinin bir shey deyilsen amma urey bulandirirsan.Bu hedis ehli sunne alimlerinin nezerinde sehih hedisdir.Buna misal olaraq
[quote][font="Arial"]İbn Macə «Sünən» əsərində (c. 1, səh. 441) Əbu İshaqın bu hədisi «səhih» adlandırdığını qeyd edərək yazır: «Bu hədisi Tirmizi «Əbvabul-ədi`yyə» kitabında nəql edərək demişdir: «Bu, düzgün və «qərib» hədisdir». Rifai «Kitabut-təvəssül ila həqiqətit-təvəssül» əsərində (səh. 158) deyir: «Bu hədisin «səhih» və məşhur hədis olduğuna heç bir şübhə yoxdur[/font]».[/quote]
[b]2ci artiq oz meglubiyyetivi etiraf edib deyirsen ki bu Osmanin ibni Huneyfin ictihadi idi.Nece ola biler ki Omerin,Ebubekrin,Ammarin qatilinin,Muaviyyenin ictihadini duzgun qebul edirsiz amma bu hormetli sehabinin ictihadini qebul etmirsiz?Sebeb melumdur bele baxanda [color="#FF0000"]nasibilik![/color][/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Hafiz ibn Həcər “əl-Təqrib” əsərində Şəbib ibn Səidin tərcümeyi-halını qeyd edərək belə deyir: “Hədislər onun adından qəbul olunur, əgər oğlu danışıbsa. Amma Abdullah ibn Vahbadən etibarlı deyil.[/quote]
Beyem tekce Teberide neql olunub bu hedis?Bu hedis muxtelif raviler vasitesi ilede neql olunub.
[b]Imam al-Bayhaqi in Dalà ’ilu’l-Nubuwah reports the hadith with the following sanad:
[u]Ya‘qub ibn Sufyan [/u]who said that [u]Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id [/u]reported to me that [u]his father [Shabib] [/u]reported to him from[u] Rauh ibn al-Qàsim [/u]from Abu Ja‘far al-Khatami from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety.[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Diqqət yetirin «Bir kişi Osman ibn Əffanın yanına gedib-gəlir, lakin Osman onun ehtiyaclarına məhəl qoymurdu.» Hədisin mətni bunu xəbər verir ki, hətta Osman ibn Əffan (r.a) heç bir dəfə kişiyə tərəf baxmayıb. Məgər bu cur hərəkətlər Osman ibn Əffana (r.a) yaraşdırmaq olarmı?[/quote]
[b]Xeyr ezizim sizin eqideye gore Osman bin Effan kristal idi ter temiz,amma Peygember salavutllah ise bu cur ishler edib.Ebese suresinin tefsirine baxin.[/b][b]Insan ne qeder heyasiz olar bu cur ishleri Osmana yarashdirmir amma Eziz Peygembere asanliqla yarashdirirlar ve ustelik adami borclu cixardirlar.[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Beyem tekce Teberide neql olunub bu hedis?Bu hedis muxtelif raviler vasitesi ilede neql olunub.
Imam al-Bayhaqi in Dalà ’ilu’l-Nubuwah reports the hadith with the following sanad:
Ya‘qub ibn Sufyan who said that Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id reported to me that his father [Shabib] reported to him from Rauh ibn al-Qàsim from Abu Ja‘far al-Khatami from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety.[/quote]
[font="Times New Roman"][size=3]Əvvələ yenə qeyd edirəm əhli-sünnədə itifaq olan Səhih kitabın müəlifi Buxari, Hafiz ibn Həcər “Fəthul-Bari,” əsərində belə qeyd edərək: “Buxari iddia edirdi ki, [u][b]Şəbib ibn Səid [/b][/u]hədisləri hörmət və nüfuzdan salırdı. (Fəthul-Bari, səhifə, 133).[/size][/font]
[quote]Yenede bosh bosh sheyler yazma.Bele bir misal var milcek bir shey deyil amma urek bulandirir.Sende hemcinin bir shey deyilsen amma urey bulandirirsan.Bu hedis ehli sunne alimlerinin nezerinde sehih hedisdir.Buna misal olaraq[/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Bunu da qeyd edim ki, Əhli-sünni alimlərin ittifaq etdiyi səhih kitablar varsa o, da Səhih Buxari və səhih Müslimdir. Lakin İbn Macə «Sünən» və Tirmizin «Əbvabul-ədi`yyə» kitabları səhih deyil. [/font][/size]
[quote]2ci artiq oz meglubiyyetivi etiraf edib deyirsen ki bu Osmanin ibni Huneyfin ictihadi idi.Nece ola biler ki Omerin,Ebubekrin,Ammarin qatilinin,Muaviyyenin ictihadini duzgun qebul edirsiz amma bu hormetli sehabinin ictihadini qebul etmirsiz?Sebeb melumdur bele baxanda[/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Çünki bu əməli Allah rəsulu (s.ə.s) etməyib, və bu əlməllərdən açıq aşkar Quran ayəsi də yoxdur ki, ölü və yaxud ruhları dualarınızda vasitə tutun. [/font][/size]
[quote][size=5]nasibilik![/size][/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Sənin qəlbində nə qədər müsəlmanlara qarşı kin var. [color="#006400"]“Abdullah ibn Məsud (r.a) rəvayət edir ki, Allah rəsulu (s.ə.s) belə buyurdu: “Mömin tənə edən, lənət oxuyan, kobud və əxlaqsız olmaz” (Tirmizi, 1977-ci hədis, Albani səhihləşdirmişdir, “əs-Sahihə”, 320-ci hədis.) [/color]Nasibi o, şəxsdir ki, əhli-beyti sevməz. Lakin bizim əqidə görə əhli- beyti sevmək imandandır. Sevməmək isə münafiqlikdir. İndi görərik kimdir Nasibi . [color="#FF0000"] “Zurara nəql edir ki: “Cəfər Sadiq (ə)-dən təşəhüd barəsində soruşdum və o, belə cavab verdi: “Əttəhiyyətu vas-sələvatu....” Mən yenə təşəhüd barəsində soruşdum və o, yenə belə cavab verdi: “Əttəhiyyətu vas-sələvatu....” Mən oranı tərk edən zaman[u] onun saqqalına yel havası səsi buraxdım [/u]və ona dedim ki: “Biz səndən heç vaxt xeyir götürməyəcəyik.” (Rical əl-Kəşşi", səh.142). [/color]Belə görünür ki, həqiqətən Cəfər Sadiq (ə) rafizilərin əlindən əziyyət çəkirdi. Doğrudanmı Cəfər Sadiqə, Zurara nalayıq sözdər desin? Yəni doğrudanmı Zurara Cəfər Sadiqin saqqalına hava (yel səsi) buraxsın?. Ola bilərmi Zurara, Əbu Abdullah Cəfəri Sadiq üçün desin ki, biz səndən heç vaxt xeyir götürməyəcəyik? Halbuki şiə kitablarında ravilər arasında Zuraradan çoxlu hədislər qeyd olunur. Bunu da qeyd edim ki, Rical əl-Kəşşi kitabı çox qədim bir kitabdır 10 əsirlər boyunca bütün şiə alimləri bu hədisi [color="#FF0000"](Rical əl-Kəşşi", səh.142). [/color]Kitabını oxumuşlar və buna heç bir etiraz etməmişdilər. Məgər budurmu onların Əhli-beytə qarşı hörməti? [/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Əvvələ yenə qeyd edirəm əhli-sünnədə itifaq olan Səhih kitabın müəlifi Buxari, Hafiz ibn Həcər “Fəthul-Bari,” əsərində belə qeyd edərək: “Buxari iddia edirdi ki, Şəbib ibn Səid hədisləri hörmət və nüfuzdan salırdı. (Fəthul-Bari, səhifə, 133).[/quote]
Agilli bu hedisi sehih bilen ehli sunne alimlerinin adini yaza bilersen?Bu suali ona gore verirem ki belkem haqqi oz gozunle gorub iqrar eledin!
[quote]Hafiz ibn Həcər “əl-Təqrib” əsərində Şəbib ibn Səidin tərcümeyi-halını qeyd edərək belə deyir: “[u]Hədislər onun adından qəbul olunur, əgər oğlu danışıbsa. Amma Abdullah ibn Vahbadən etibarlı deyil[/u][/quote]
Imam al-Bayhaqi in Dalà ’ilu’l-Nubuwah reports the hadith with the following sanad:
[u]Ya‘qub ibn Sufyan [/u]who said that [u]Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id[/u] reported to me that [u]his father [Shabib] [/u]reported to him from [u]Rauh ibn al-Qàsim [/u]from [u]Abu Ja‘far al-Khatami [/u]from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Мухаммед' post='2334789' date='Jan 11 2008, 13:04 ']Agilli bu hedisi sehih bilen ehli sunne alimlerinin adini yaza bilersen?Bu suali ona gore verirem ki belkem haqqi oz gozunle gorub iqrar eledin!

Imam al-Bayhaqi in Dalà ’ilu’l-Nubuwah reports the hadith with the following sanad:
[u]Ya‘qub ibn Sufyan [/u]who said that [u]Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id[/u] reported to me that [u]his father [Shabib] [/u]reported to him from [u]Rauh ibn al-Qàsim [/u]from [u]Abu Ja‘far al-Khatami [/u]from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety[/quote]

[font="Times New Roman"][size=3]Əvvələ Beyhəqi “Dələil ən-Nubavvə, 6/167-168” əsərində yenə də [u]Şəbib ibn Səid [/u]qeyd olnur. Hafiz ibn Həcər “Fəthul-Bari,” əsərində qeyd edərək: “Buxarinin fikrinə əsasən, [u]Şəbib ibn Səid [/u]hədisləri hörmət və nüfuzdan salırdı. (Fəthul-Bari). Bu ona dəlalət edir ki, [u]Şəbib ibn Səid [/u]etibarsız idi. Lakin sabit olunmuş hədisdə isə belə qeyd olumur. [color="#006400"]“Ənəs ibn Malik (Allah ondan razı olsun!) bu rəvayəti verir: «Ömər ibn Xəttab (Allah ondan razı olsun!) quraqlıq baş verəndə Abbas ibn Əbdülmüttəlibə üz tutub yağış yağması üçün dua etməsini istəyib demişdir: «Ilahi, biz Sənə Peyğəmbərimiz (s.s) vasitəsilə təvəssül edirdik, bizə yağış göndərirdin. Indi isə Sənə Peyğəmbərimizin əmisi vasitəsilə təvəssül edirik. Bununla biz Peyğəmbərimizin (s.s) özünü nəzərdə tutmuş oluruq. Biz ondan dua etməyi tələb edir və onun duası ilə Allaha yaxınlaşırıq. [u]Indi isə Peyğəmbər (s.s) rəhmətə getmişdir və bizim üçün dua edə bilməz. Biz Peyğəmbərimizin əmisi Abbasa üz tutub bizim üçün dua etməsini istədik» [/u](Buxarı, 2/397; Ibn Sədi, «Təbəqat», 4/28-29; Buxarı, «Müxtəsərim», 536). [/color] Mə əs salam. [/size][/font]

Link to comment
Share on other sites

[font="Arial"] [quote]Hafiz ibn Həcər “Fəthul-Bari,” əsərində qeyd edərək: “Buxarinin fikrinə əsasən, Şəbib ibn Səid hədisləri hörmət və nüfuzdan salırdı.[/quote] (Fəthul-Bari).[/font]
Deyirem ne cur heyasiz insansan.Bunu tehqir kimi qebul eleme,cunki sozun duzu tehqir deyil.Indi ise kecek esas metlebe.ABDULEZIZ222 sene ne qeder demek olar ki ele bir shey yaz ki ozun sonra teleye dushmeyesen.Indi ise evvelki postlariva baxaq.
[quote]Hafiz ibn Həcər “əl-Təqrib” əsərində Şəbib ibn Səidin tərcümeyi-halını qeyd edərək belə deyir: “Hədislər onun adından qəbul olunur, əgər oğlu danışıbsa[/quote]
Demeli Beyhaqinin kitabinda neql olunan bu hedis ibni Hacere gore sehihdir.
[quote][u]Ya‘qub ibn Sufyan [/u]who said that [u]Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id[/u] reported to me that [u]his father [Shabib] [/u]reported to him from Rauh ibn al-Qàsim from Abu Ja‘far al-Khatami from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Мухаммед' post='2339521' date='Jan 12 2008, 12:27 '][font="Arial"] (Fəthul-Bari).[/font]
Deyirem ne cur heyasiz insansan.Bunu tehqir kimi qebul eleme,cunki sozun duzu tehqir deyil.Indi ise kecek esas metlebe.ABDULEZIZ222 sene ne qeder demek olar ki ele bir shey yaz ki ozun sonra teleye dushmeyesen.Indi ise evvelki postlariva baxaq.

Demeli Beyhaqinin kitabinda neql olunan bu hedis ibni Hacere gore sehihdir.[/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Əs saləmu aleykə sənə cavab yazardım səbirli ol çunki burada sənin üçün yalançı ravilərin adlarını bir-bir sadalayacayam .[/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='ABDULAZİZ222' post='2346240' date='Jan 14 2008, 03:39 '][size=3][font="Times New Roman"]Əs saləmu aleykə sənə cavab yazardım səbirli ol çunki burada sənin üçün yalançı ravilərin adlarını bir-bir sadalayacayam .[/font][/size][/quote]
Abduleziz sen kutsen ya ozuvu kut yerine qoymusan?Men sene beyem dedim ki bu hedisin yalanci ravilerini menim ucun say?Men senden sorushuram bu hedisi hansi alimler sehih bilib?

Link to comment
Share on other sites

[quote]Demeli Beyhaqinin kitabinda neql olunan bu hedis ibni Hacere gore sehihdir.
Цитата
Ya‘qub ibn Sufyan who said that Ahmad ibn Shabib ibn Sa‘id reported to me that his father [u][Shabib] reported to him from Rauh ibn al-Qàsim [/u]from Abu Ja‘far al-Khatami from Abu Usamah ibn Sahl ibn Hunaif that a man was going to ‘Uthmàn ibn ‘Affàn and he mentioned the story in its entirety[/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Мухаммед sənə cavab;
Beyhəqinin “Dələil ən- Nubuvvə” əsərində rəvayət olunan hədisin sənədindəki ravilər bu şəkildə qeyd olunur: Yaqub ibn Sufyən, o, da Əhməd ibn Şəbibdən o, da atasından xəbər alaraq [u]Şəbib ibn Səidən[/u], o da [u]Rauh ibn əl-Qasimdan [/u]və o, da sairdən... rəvayət edir. Hafiz ibn Həcər "Fəthul-Bari, əl-Muqaddimə", əsərində bu məsələ ilə bağlı bunu çox gözəl açıqlayaraq belə qeyd edir:[color="#0000FF"] "Mən Hafiz ibn Həcər deyirəm: “Buxari yalnız [u]Əhməd ibn Şəbibdən o, da atası Şəbib ibn Səidən, və onun da Yunusdan [/u]rəvayət etdiyi hədisləri qeyd etmişdir. Və Yunusdan başqa heç kəsdən hədisləri qeyd etməmişdir. (Hafiz ibn Həcər, "əl-Muqaddimə", səh: 133, Fəthul-Bari, 1/429). [/color]Yəni İmam Buxari, [u]Şəbib ibn Saiddən[/u] etdiyi rəvayətləri yalnız [u]Yunus [/u]yolu ilə rəvayət etdiyini səhih vurğulamışdır. Gəlin daha ətraflı ibn Adiyin "əl-Kəmil fi Duafə ər-Ricəl" əsərində dediklərini qeyd edim: [color="#0000FF"]“[u]Şəbib ibn Səid, Yunusdan, [/u]o da Zuhridən zuhrinin nüsxəsini (səhifələrini) rəvayət etmişdir və bu hədislər doğrudur. Bizə İbn əl-Arad o, da Yaqub bin Şeybədən rəvayət etdi: Əli bin əl-Mədinini belə deyərkən eşitdim: "Şəbib bin Said Bəsralıdır, siqadır, (güvənilən bir ravidir) Yunusun əshabındandır, ticarət üçün Misirə gedib gələrdi. Onun kitabı səhih kitabdır. Əli (ibn əl-Mədini) dedi: [u]Oğlu Əhməd bin Şəbib ondan [/u]yazmışdır... Şeyx deyir: [u]"Şəbib ibn Saiddə Yunus yolu ilə Zuhridən rəvayət olunmuş Zuhrinin nüsxəsi (səhifəri) var idi və bunlar doğru hədislərdir. [/u]Əgər [u]Şəbibdən oğlu Əhməd ibn Şəbib, Yunusun Zuhridən[/u] yazdığı nüsxəsini (səhifələrini) rəvayət edirsə bunlar hamısı doğru (səhih) hədislərdir. (Kəmil fi-Duafə ər-Ricəl, 4/30-31). [/color]Bütün bunlardan anlaşılan budur ki, [u]Şəbib ibn Səidin Zuhrini[/u]n səhifələrindən rəvayət etdiyi hədislər səhihdir. O zaman [u]Şəbib ibn Səiddən[/u] rəvayət olunan hədis [u]oğlu Əhməd[/u] tərəfindən rəvayət olunmalıdır və [u]Şəbib ibn Səid də bunu Yunus ibn Yeziddən rəvayət etməlidir.[/u] Çünki Zuhrinin nüsxəsini (səhifələrini) [u]Şəbib ibn Səid, Yunus ibn Yeziddən yazmışdır. [/u] Bunu da qeyd edim ki, hədis aləmlərin elmi kitabların da qeyd olunan [u]Şəbib ibn Səiddə[/u] olan yeganə yazılı hədislərin Y[u]unusdan[/u] olduğu məlumdur. Yəni [u]Şəbib ibn Səid,Yunusdan, [/u]o isə Zuhridən hədisləri yazmışdır, bu hədislər [u]Şəbib ibn Səiddə [/u]yazılı halda mövcud idi. Lakin əl-Beyhəqidəki hədisin sənədin də [color="#FF0000"][u]Şəbib ibn Səid,[/u] [u] Rauh ibn əl-Qasimdən[/u][/color] rəvayət edir və bu da [u]Şəbib ibn Səidin,[/u] beynin də saxladığı yaddaşından edilən rəvayətdir və yazılı deyildir. Necə ki, ibn Adiyin söylədiyi kimi [u]Şəbib ibn Səidin, [/u]beynin də saxladığı yaddaşından rəvayət etdiklərində xəta etmişdir. (Kəmil fi-Duafə ər-Ricəl, 4/31). Bununla da qeyd olunur ki, əl-Beyhəqinin gətirdiyi hədisin sənədin də [color="#FF0000"] [u]Şəbib ibn Səid, Yunus yolu deyil, Rauh ibn əl-Qasim yolu ilə gətirmişdir [/u][/color]və bu ona dalalət edir ki, [color="#FF0000"][u]Şəbib ibn Səid, Rauh ibn əl-Qasimdan[/u][/color] rəvayət olunan hədis münkər olaraq uydurmadır. Mə əs salam [/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Piojo' post='2381150' date='Jan 21 2008, 08:11 ']Bu shirk deyil..Sadece olaraq duzgun formada deyilmelidi..Hansisa Allaha daha yaxin olan qulun adini chekmek olar amma dua Allaha edilmelidi tebii ki..[/quote]

[color="#0000FF"]duz deyirsen shirk deyil bidetdir.[/color]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Abu Abdullah' post='2409025' date='Jan 26 2008, 00:59 '][color="#0000FF"]BELI.[/color][/quote]
Siz hech olmasa bilirsiz bidet nedir? Bidet - İslamda yenilikdir. Tevessül ise yenilik deyil!
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Quran Kerime nezer salaq.[/b]
Allah-taala Maide suresinin 35-ci ayesinde buyurur:
[b]«Ey iman getirenler, Allahdan qorxun ve Onunla öz aranızda vasite tapın». [color="#FF0000"](Maide : 35)[/color][/b]

Qur’ani-Kerimin tekce bu ayesi tevessül etmeyin ye’ni, Allah-taalaya yaxınlaşmaq üçün vasite tapmağın zeruri olduğuna kifayet eder. Bu ayede vasite dedikde Peyğember (s) ve onun Әhli-beyti nezerde tutulur. Bu mesele bir çox ehli-sünne alimleri terefinden tesdiqlenmişdir. O cümleden:
Hafiz Әbu Neim İsfahani «Nüzulul-Qur’an fi Әli» kitabında;
Hafiz Әbu Bekr «Ma nezele minel-Qur’an fi Әli» kitabında;
İmam Әhmed Se’lebi «Keşful-beyan» tefsirinde;
İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabında
ve onlarla diger ehli-sünne alimi bu ayede «vasite» sözünün Peyğember (s) ve Әhli-beyte şamil olduğunu beyan etmişler.
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Hedislere nezer salaq.[/b]
Әhli-sünne kitablarında yazılmış çoxlu sayda hedislerde xeber verilir ki, Peyğemberin (s) böyük sehabeleri çetin meqamlarda Әhli-beyte tevessül etmiş, onlardan kömek istemişler. İbni Hecer Mekki «Әs-sevaiqul-mühriqe» kitabında yazır:

«Hicretin 17-ci ilinde şiddetli quraqlıq oldu. Camaat defelerle «İstisqa» namazına (yağış teleb etmek üçün xüsusi namaz) getdiler, lakin heç bir netice hasil olmadı. İkinci xelife Ömer ibni Xettab dedi: Sabah bir şexsin vasitesi ile Allahı sesleyeceyem ki, mütleq yağış yağacaq.

Sabah sübh açılan kimi Ömer ibni Xettab Peyğemberin (s) emisi Abbasın qapısına gedib dedi: Evden bayıra gel ki, senin vasitenle Allahdan yağış isteyek.

Abbas dedi: Bir az otur, men lazım olan vasiteleri tapım.

Sonra Abbas Beni-haşim tayfasını sesledi. Onlar evden çıxanda Әli (e) qabağda, Hesen ve Hüseyn sağ ve sol terefinde, Beni-haşim tayfası ise Abbasın arxası ile gelirdiler. Abbas üzünü Ömere çevirib dedi: Heç kes bize qarışıb müsellaya (namaz qılınan yere) gelmesin.

Müsellaya yetişmezden evvel Abbas ellerini qaldırıb dedi: İlahi, Sen bizi yaratmısan ve bizim emellerimize alimsen. Perverdigara, bize evvelde lütf ve merhemet ele!

Cabir ibni Әnsar deyir: Dua tamam olmamış buludlar herekete geldi, yağış yağmağa başladı».

İbni Hecer, Buxariden (Sehih-buxari kitabının müellifi) neql edir ki, ikinci xelife Ömer ibni Xettab quraqlıq illerinde Peyğemberin (s) emisi Abbasın yanında durub bele dua edirdi: İlahi, biz Senin Resulunun emisine tevessül edib Senden yağış dileyirik».

[b]Bu hedisi İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabının 2-ci cildinde tefsilatı ile getirmişdir.[/b]
---------------------------------------------------------------------------------------------

Qurani Kerimnen aye ola-ola, Peyğemberden(s) onlarnan hedisler ola-ola siz bunu nece bidet saya bilersiz.
Sizin eqidenize göre bu sehv ola biler, amma bidet heç vaxt ola bilmez!
Assalam Aleykum!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Davamchi' post='2409148' date='Jan 26 2008, 01:31 ']Siz hech olmasa bilirsiz bidet nedir? Bidet - İslamda yenilikdir. Tevessül ise yenilik deyil!
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Quran Kerime nezer salaq.[/b]
Allah-taala Maide suresinin 35-ci ayesinde buyurur:
[b]«Ey iman getirenler, Allahdan qorxun ve Onunla öz aranızda vasite tapın». [color="#FF0000"](Maide : 35)[/color][/b]

Qur’ani-Kerimin tekce bu ayesi tevessül etmeyin ye’ni, Allah-taalaya yaxınlaşmaq üçün vasite tapmağın zeruri olduğuna kifayet eder. Bu ayede vasite dedikde Peyğember (s) ve onun Әhli-beyti nezerde tutulur. Bu mesele bir çox ehli-sünne alimleri terefinden tesdiqlenmişdir. O cümleden:
Hafiz Әbu Neim İsfahani «Nüzulul-Qur’an fi Әli» kitabında;
Hafiz Әbu Bekr «Ma nezele minel-Qur’an fi Әli» kitabında;
İmam Әhmed Se’lebi «Keşful-beyan» tefsirinde;
İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabında
ve onlarla diger ehli-sünne alimi bu ayede «vasite» sözünün Peyğember (s) ve Әhli-beyte şamil olduğunu beyan etmişler.
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Hedislere nezer salaq.[/b]
Әhli-sünne kitablarında yazılmış çoxlu sayda hedislerde xeber verilir ki, Peyğemberin (s) böyük sehabeleri çetin meqamlarda Әhli-beyte tevessül etmiş, onlardan kömek istemişler. İbni Hecer Mekki «Әs-sevaiqul-mühriqe» kitabında yazır:

«Hicretin 17-ci ilinde şiddetli quraqlıq oldu. Camaat defelerle «İstisqa» namazına (yağış teleb etmek üçün xüsusi namaz) getdiler, lakin heç bir netice hasil olmadı. İkinci xelife Ömer ibni Xettab dedi: Sabah bir şexsin vasitesi ile Allahı sesleyeceyem ki, mütleq yağış yağacaq.

Sabah sübh açılan kimi Ömer ibni Xettab Peyğemberin (s) emisi Abbasın qapısına gedib dedi: Evden bayıra gel ki, senin vasitenle Allahdan yağış isteyek.

Abbas dedi: Bir az otur, men lazım olan vasiteleri tapım.

Sonra Abbas Beni-haşim tayfasını sesledi. Onlar evden çıxanda Әli (e) qabağda, Hesen ve Hüseyn sağ ve sol terefinde, Beni-haşim tayfası ise Abbasın arxası ile gelirdiler. Abbas üzünü Ömere çevirib dedi: Heç kes bize qarışıb müsellaya (namaz qılınan yere) gelmesin.

Müsellaya yetişmezden evvel Abbas ellerini qaldırıb dedi: İlahi, Sen bizi yaratmısan ve bizim emellerimize alimsen. Perverdigara, bize evvelde lütf ve merhemet ele!

Cabir ibni Әnsar deyir: Dua tamam olmamış buludlar herekete geldi, yağış yağmağa başladı».

İbni Hecer, Buxariden (Sehih-buxari kitabının müellifi) neql edir ki, ikinci xelife Ömer ibni Xettab quraqlıq illerinde Peyğemberin (s) emisi Abbasın yanında durub bele dua edirdi: İlahi, biz Senin Resulunun emisine tevessül edib Senden yağış dileyirik».

[b]Bu hedisi İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabının 2-ci cildinde tefsilatı ile getirmişdir.[/b]
---------------------------------------------------------------------------------------------

Qurani Kerimnen aye ola-ola, Peyğemberden(s) onlarnan hedisler ola-ola siz bunu nece bidet saya bilersiz.
Sizin eqidenize göre bu sehv ola biler, amma bidet heç vaxt ola bilmez!
Assalam Aleykum![/quote]
[size=3][font="Times New Roman"]Qardaşım təvəssul bidət deyil ölüləri çağırmaq bidətdir və bu şirkə aparan yoldur. Məsələn Ayətullah Xomeyninin bu fitvası müşriklərin əməllərinə bənzəyir: [color="#FF0000"]“Gizli bir əməl də olsa belə daşdan və parçadan istədiyini tələb etmək şirk deyil” (Kəşful-Əsrar, səhifə, 49). [/color]Yəni müşriklər necə ki, bütlər olan daşdan gedib istəyiblərsə səndə gedib (Allahı bıraxıB) daşlardan istədiyini tələb edə bilərsən bu şirk deyil. Sonra da müxaliflər deyirlər ki, bizi kimlərsə şirk etməkdə ittiham edirlər. Yəqin əqidələrindən xəbərləri yoxdur. Maidə surəsinin 35-ci ayəsində əməllər qəsd olunur ölü və ya ruhları vasitə tutmaqdan qeyd olunmur. Mə əs salam.[/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

Melum oldugu kimi tevessulun caiz olan ve haram(gadagan) olan novleri vardir.Her sheydn once bunlari ayird etmek lazimdir.Her sheyde oldugu kimi Islamda bu emele bir olcu goymushdur.Bu emel bir ibadet novu olduguna gore meselenin onemi daha da artir.Cunki,mushrikler de tevessulden istifade edirdiler.Mehz onlarin bu emeline gore Allah onlari Guranda xeberdarlig edir,etdikleri bu emeli shirk adlandirir.

Link to comment
Share on other sites

San dema dunyanin bir chox Musamanlari bidat ichindadi.Bizin isa baxtimiz qatirib ki, bizim olkada Qamet kimi insan va onun gozal,intelektual cahtdan gujdu va gun gundan boyuyan djamaati var. Gorakda biz Bidat ahlina neca komak eliyacaklar. Deiram chox baxtimiz qatirib ki, bizdada bela bir djamaat yarandi yoxsa biz neyniyardik? Onuda deim ki, san dema islam.ru saytinda Islama zid va choxlu Islama aid olmayan dolu yeniliklar var. Onuda man burda forumda mahs yuxaradi soz achdigim bir camaatin uzvundan oyrandim. chox saolun.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Davamchi' post='2409148' date='Jan 26 2008, 01:31 ']Siz hech olmasa bilirsiz bidet nedir? Bidet - İslamda yenilikdir. Tevessül ise yenilik deyil!
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Quran Kerime nezer salaq.[/b]
Allah-taala Maide suresinin 35-ci ayesinde buyurur:
[b]«Ey iman getirenler, Allahdan qorxun ve Onunla öz aranızda vasite tapın». [color="#FF0000"](Maide : 35)[/color][/b]

Qur’ani-Kerimin tekce bu ayesi tevessül etmeyin ye’ni, Allah-taalaya yaxınlaşmaq üçün vasite tapmağın zeruri olduğuna kifayet eder. Bu ayede vasite dedikde Peyğember (s) ve onun Әhli-beyti nezerde tutulur. Bu mesele bir çox ehli-sünne alimleri terefinden tesdiqlenmişdir. O cümleden:
Hafiz Әbu Neim İsfahani «Nüzulul-Qur’an fi Әli» kitabında;
Hafiz Әbu Bekr «Ma nezele minel-Qur’an fi Әli» kitabında;
İmam Әhmed Se’lebi «Keşful-beyan» tefsirinde;
İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabında
ve onlarla diger ehli-sünne alimi bu ayede «vasite» sözünün Peyğember (s) ve Әhli-beyte şamil olduğunu beyan etmişler.
---------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Hedislere nezer salaq.[/b]
Әhli-sünne kitablarında yazılmış çoxlu sayda hedislerde xeber verilir ki, Peyğemberin (s) böyük sehabeleri çetin meqamlarda Әhli-beyte tevessül etmiş, onlardan kömek istemişler. İbni Hecer Mekki «Әs-sevaiqul-mühriqe» kitabında yazır:

«Hicretin 17-ci ilinde şiddetli quraqlıq oldu. Camaat defelerle «İstisqa» namazına (yağış teleb etmek üçün xüsusi namaz) getdiler, lakin heç bir netice hasil olmadı. İkinci xelife Ömer ibni Xettab dedi: Sabah bir şexsin vasitesi ile Allahı sesleyeceyem ki, mütleq yağış yağacaq.

Sabah sübh açılan kimi Ömer ibni Xettab Peyğemberin (s) emisi Abbasın qapısına gedib dedi: Evden bayıra gel ki, senin vasitenle Allahdan yağış isteyek.

Abbas dedi: Bir az otur, men lazım olan vasiteleri tapım.

Sonra Abbas Beni-haşim tayfasını sesledi. Onlar evden çıxanda Әli (e) qabağda, Hesen ve Hüseyn sağ ve sol terefinde, Beni-haşim tayfası ise Abbasın arxası ile gelirdiler. Abbas üzünü Ömere çevirib dedi: Heç kes bize qarışıb müsellaya (namaz qılınan yere) gelmesin.

Müsellaya yetişmezden evvel Abbas ellerini qaldırıb dedi: İlahi, Sen bizi yaratmısan ve bizim emellerimize alimsen. Perverdigara, bize evvelde lütf ve merhemet ele!

Cabir ibni Әnsar deyir: Dua tamam olmamış buludlar herekete geldi, yağış yağmağa başladı».

İbni Hecer, Buxariden (Sehih-buxari kitabının müellifi) neql edir ki, ikinci xelife Ömer ibni Xettab quraqlıq illerinde Peyğemberin (s) emisi Abbasın yanında durub bele dua edirdi: İlahi, biz Senin Resulunun emisine tevessül edib Senden yağış dileyirik».

[b]Bu hedisi İbni Әbil Hedid Mö’tezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabının 2-ci cildinde tefsilatı ile getirmişdir.[/b]
---------------------------------------------------------------------------------------------

Qurani Kerimnen aye ola-ola, Peyğemberden(s) onlarnan hedisler ola-ola siz bunu nece bidet saya bilersiz.
Sizin eqidenize göre bu sehv ola biler, amma bidet heç vaxt ola bilmez!
Assalam Aleykum![/quote]

[color="#0000FF"]Sen bir sheyi basha dush ki,hansisa bir saq adamin yanina gelib ona demekki menim ucun ALLAHA dua et bu qebul olunan tevessuldur bunu indide etmek olar sen mene delil getir ki hec ehli beyti demirem peyqemberin (S.A.S)vefatindan sonra hansi sahabe ALLAHA dua etdikde peyqemberi(S.A.S)vasite qoshub?Oki qaldi el maide suresi 35-e, orda ise vasite ibadetler ve gozel emeller nezerde tutulur.[/color]

Link to comment
Share on other sites

[quote]peyqemberin (S.A.S)vefatindan sonra hansi sahabe ALLAHA dua etdikde peyqemberi(S.A.S)vasite qoshu[/quote]

O qadar misal var ki, xayri na ? San bidana sualima cavab versan e`la olar. Man Allaha dua eliyanda Rasullah (S.A.V.) muraciat ediramsa bu bidatdir ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • В Азербайджане удостоверения личности будут полностью оцифрованы
      До конца года в законодательство будут внесены изменения, которые предусматривают полную оцифровку свидетельств о рождении, браке и смерти, а также удостоверений личности в Азербайджане.
      Как сообщает Report, об этом министр цифрового развития и транспорта Рашад Набиев сказал на проходящем сегодня в Баку саммите Insurtech.
      По его словам, на выдачу данных документов приходится около 40% всех услуг, предоставляемых государством населению: «В связи с этим в законодательство будет внесено более 250 актов и изменений».
      Набиев подчеркнул, что с этими изменениями подавляющее большинство транзакций между государством и бизнесом, государством и гражданами перейдет в электронный формат.
      Media.az
        • Facepalm
        • Sad
        • Thanks
        • Like
      • 45 replies
    • Принудительная смена интернет провайдера!
      Приходят представители Бакинтернета и можно сказать угрожая отключением телефона, насаждают подключение к Бакинтернету. Правда они новую  оптическую проводят линию телефона. У нас катв1 и нас устраивает. Могут ли они отключить телефон стационарный? говорят отключим потом будете себе новый проводить за большую сумму. Насколько это реально?  Телефон я хочу оставить естественно, он нужен для катв. если кто в курсе подскажите плиз.
        • Sad
      • 68 replies
    • В Казахстане приняли «закон Салтанат» - о защите прав женщин и безопасности детей
      Президент Казахстана Касым-Жомарт Токаев подписал закон «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам обеспечения прав женщин и безопасности детей».
      bezopasnosti-detei
        • Upvote
        • Like
      • 9 replies
    • Вай❗Переехавший в США журналист Натик Наиляоглу обручился с мужчиной
      О помолвке Натик Наиляоглу сообщил на своей странице в социальной сети Facebook.
      Помолвка проживающего в Вашингтоне Н.Наиляоглу с риелтором Эндрю Корднером состоялась 15 февраля, но о переменах в личной жизни журналист сообщил в Facebook сегодня, указав в графе «семейное положение» имя своего партнера и дату помолвки.
      Отметим, что ряд СМИ сообщают о том, что Н.Наиляоглу и Э.Корднер поженились, но в Facebook у журналиста нет информации о вступлении в брак, а сообщается только о помолвке.
      Напомним, что журналист долгое время работал репортером в новостном эфире канала ANS – в США Н.Наиляоглу переехал сравнительно недавно.
       

      Фото: Instagram by @dr3ww___
        🤗🤗🤗
        • Facepalm
        • Confused
        • Haha
      • 249 replies
    • [VERIFIED] Строительство и ремонт домов, квартир и других объектов недвижимости  от 100 м²
      Профессиональная бригада мастеров под моим руководством производит комплексное строительство и  ремонт домов, квартир и любых других помещений . Большой опыт работы. Работаем как по Вашему проекту , так и предоставляем услуги своего дизайнера. Предоставляем весь спектр услуг :электрика,сантехник­а, декоративное покрытие, монтаж пластиковых окон и кондиционеров, малярные работы, монтаж напольных покрытий(черный пол, ламинат, паркет), любые виды работы с алчипаном(потолок, полки, перегородки), монтаж теплого пола, установка дверей.
      Работаем по договору и без договора.
      По желанию заказчика устанавливается Online-видео наблюдение(бесплатно) на объекте.
      Телефон: 070 636 53 83
      л
        • Upvote
      • 342 replies
    • Почему молодой картофель на столичных рынках стоит так дорого? - ВИДЕО
      На столичных рынках картофель из Шамкира предлагается покупателям по разным ценам.
      Как передает xezerxeber.az, одни продавцы продают 1 кг шамкирского картофеля за 3 маната, а другие - за 5.
      Граждане сообщили, что при покупке данного овоща не обращают внимания на то, из какого региона он был привезен.
      Продавцы, в свою очередь, отметили, что картофель из Шамкира продается дороже, чем привезенный из других районов страны, потому что при его выращивании не используются химикаты.
      Подробнее - в сюжете.
       
        • Milli
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 64 replies
    • Чингиз Абдуллаев в больнице
      Народный писатель Чингиз Абдуллаев находится в тяжелом состоянии. Он помещен в отделение реанимации Центрального таможенного госпиталя. Сообщается, что три дня назад Чингиз Абдуллаев был госпитализирован с отравлением, но затем выписан. Сегодня его состояние вновь ухудшилось. = Здоровье Чингиза Абдуллаева - тайна за семью печатями? - обновлено — Haqqin
        • Milli
        • Confused
      • 20 replies
    • ISOFORKLIFTREPAIR
      Ремонт вилочных электропогрузчиков включает в себя: 994706904766
      Выезд на место эксплуатации электропогрузчика для проведения технического обслуживания, диагностики неисправности, ремонта Диагностика и оценка целесообразности (рентабельности) проведения ремонта Подбор запасных частей необходимых для ремонта электропогрузчиков  Согласование стоимости и сроков проведение ремонта с заказчиком Непосредственно ремонт после утверждения стоимости и сроков ремонта Гарантия на выполненные работы 
        • Milli
      • 13 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...